Veelgestelde vragen

 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

  • Om onze prijzen laag te houden, worden de producten rechtstreeks vanaf de fabrikant of leverancier geleverd.

  • Het duurt gemiddeld 1-2 werkdagen voordat uw bestelling is verwerkt.

  • De gemiddelde levertijd binnen Nederland bedraagt 4-6 werkdagen.


De verwachte levertijd is verstreken, waar is mijn bestelling?

  • In de meeste gevallen wordt uw bestelling binnen de geschatte levertijd geleverd.

  • Het kan echter gebeuren dat uw bestelling vertraging oploopt.

  • Heeft u 3 dagen extra gewacht na de oorspronkelijke levertermijn en uw bestelling nog steeds niet ontvangen?
    👉 Stuur dan een e-mail naar contact@rivieredor.nl.


Hoeveel bedragen de verzendkosten?

  • Bij **Riviére D’or profiteert u altijd van gratis verzending.


Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Wij bieden veilige en betrouwbare betaalopties via onze betaalproviders:

  • American Express

  • Apple Pay

  • Bancontact

  • Google Pay

  • iDEAL

  • Maestro

  • MasterCard

  • Visa


Ik mis een aantal producten, hoe kan dit?

  • Soms worden bestellingen in meerdere pakketten verzonden vanwege gewichtsbeperkingen of leveringen vanuit verschillende leveranciers.

  • Het kan daarom voorkomen dat producten niet tegelijk geleverd worden.

  • Geen zorgen: de overige producten volgen meestal binnen 1-3 werkdagen.


Wat moet ik doen als ik een beschadigde zending ontvang?

  • Mocht uw bestelling beschadigd raken tijdens het transport, neem dan direct contact op met onze klantenservice via contact@rivieredor.nl.

  • Voeg altijd foto’s van de schade toe aan uw e-mail.

  • Stuur het artikel nog niet terug zonder overleg; zonder foto’s kunnen wij uw klacht helaas niet behandelen.

  • Onze klantenservice bekijkt de situatie en zoekt samen met u naar de beste oplossing.


Wat als ik een artikel wil retourneren?

  • Wilt u een product terugsturen omdat het niet past, verkeerd besteld is of u zich heeft bedacht?

  • Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice via contact@rivieredor.nl.

  • In overleg bepalen we de beste oplossing.

  • Lukt het niet anders, dan betaalt u enkel de verzendkosten voor het retour sturen van het product.


Contact

Heeft u nog vragen? Neem gerust contact met ons op:

E-mail: contact@rivieredor.nl
Tel: +31 (0)6 83172346
Contactformulier: https://rivieredor.nl/pages/contact

Adres: Het Penseel 81, 8253 ZE Dronten, Nederland
KVK: 95245405

Handelsnaam: Riviére D’Or
BTW: NL867055935B01

Openingstijden klantenservice:

  • Maandag t/m vrijdag: 08:00 – 18:00 uur

  • Zaterdag & zondag: 10:00 – 16:00 uur

Wij proberen uw e-mail altijd binnen 24 uur te beantwoorden.

Contact